MichelEnVincentBackpackingAsia.reismee.nl

Op naar Thailand naar mijn vriend bennie

Tien en ik hebben weer een geweldige tijd gehad samen, hij heeft me weer als een ware gids de mooiste uithoeken van Vietnam laten zien maar na 2 wekenis het tijd om gedag te zeggen. Hij heeft me op het vliegveld gedropt en wie weet tot ooit!De eerste vlucht was een binnenlandse namelijk van Da Nang naar Ho Chi Min waar ik een aantal uur heb moeten wachten voordat ik verder kon vliegen naar Bangkok. Hier aan gekomen wist ik nog van vorige reizen is het beter om de sky train te nemen in plaats van een dure taxi. Normaal zou ik gelijknet als de meeste backpackers gelijk naar Khaosan road gaan om hier te verblijvenom vervolgens verder te reizen. Mijn reisgenootVincent komt over 4 dagen aan in Bangkok vanwaar we samende plannen gaan bekijkenhoe naar Maleisie en Singapore te reizen.Ik had dus een aantal dagen over enin gepland om mijn vriend bennie te bezoeken!Hij verblijft hier voor langere tijd met zijn Thaise vrouw en haar familie zo'n 500 kilometer buiten Bangkok. Om hier te komen moest ik van de lucht haven met de sky train 1 tussenhalte nemenom over te stappen naar het eind station van deze route. Hier samen met een andere reiziger die naar het zelfde bus station moest een taxi gedeeld na eerst wat afpingelen en daar weer een busrit geboekt van ruim 6 uur. Totaal weer eens 18 uur gereisd om op plaats van bestemming te komen, nou jah bijna dan. Bennie stond te wachten 1 halte verder maar omdat iedereen eraf ging dacht ik dat dit het eindstation was en kon hem dus niet vinden! Daar sta je dan s'nachts met al je spullen, dan denk je ik heb toch niet de verkeerde bus 6 uur in de andere richting genomen?Even detelefoon aan een thaise gegeven zodat ze uit kon leggen waar we waren enniet veel later elkaar toch gevonden.Voordat we goed en wel bijzijn huis en aan het bijkletsen waren werd het al licht en dus konden we mooi de zons opkomst zien!

Reacties

Reacties

aad en yvonne

Zo te lezen en de foto's te zien heb je het goed naar je zin nou geniet ervan en nog veel plezier. we zullen het nog volgen.
groeten van sjaan aad en yvonne

jos en cora

super leuk om te lezen en foto s mee te kijken, geniet ervan!! dat doen wij ook van je verhalen en beelden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!