MichelEnVincentBackpackingAsia.reismee.nl

Welkom op ons Reislog! Geen! extra foto ruimte voor ons kopen we kunnen 5000 foto's plaatsen...

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Michel en Vincent

Peter en Janny

Maak er weer een mooie reis van. Wij gaan jullie in ieder geval volgen !! Veel plezier

Martine

Yes super! Kijk er naar uit om jullie verhalen te lezen!
Goede reis en heel veel plezier!
Liefs en xx voor Michel ;-)

Nel Mabelis

Wens jullie een gezellige reis en Michel de eerste twee weken met de motorrijder. Ik kan niet wachten om de verhalen te lezen.

Addie en Ton Biesen

Goeie en veilige reis Michel groetjes Tante Ad

Jos en Cora

Leuk om zo met je mee te reizen.

Izaäk

Leuk zo de eerste verhalen en foto`s een hele mooie reis jullie en het thuisfront volgt alles op de voet.
En die olifant komt wel goed.

Moeders

Ik ga mee!

Nellie Mabelis

Het avontuur van een reis begint al op het moment dat je voor jezelf besloten hebt om je backpack uit het stof te halen waar inmiddels menig vlaggetje op zit van alle landen die al bezocht zijn. Van Australie/Nieuw Zeeland en Fiji tot verschillende landen in Azie zoals Thailand/Loas Cambodia en Vietnam,die je moeder er allemaal heeft opgenaaid en sommige zelfs meerdere keren.

Jaap en Jacqueline

Hoi Michel hartstikke leuk dat je weer zo'n mooie reis gaat maken we genieten van je verhalen goeie reis

Izaäk

Ho Chi Min stad,met z`n 3.500.000 moters en scooters,
340.000 auto`s en z`n 7.525.150 inwoners met een hoogte verschil in de stad van 25 mtr maar wel lekker tropisch dat dan weer wel.
Hoop dat (le Tien) de weg een beetje weet.

A Struijk

Je mail gelezen maar wist niet dat je er weer vandoor ging. Een hele maar vooral een prettige vakantie toegewenst uit het kille zierikzee.
Oom adrie en tante Jannie

Joke

Jongens het ziet er ontzettend leuk uit en ik ga jullie zeker verder volgen
Veel reis plezier
Groetjes Joke ( van vliet transport)

izaäk

Hoi boy`s, ja van Koh lipe naar Langkawi is z`n drie uur varen koh lipe is een klein eiland maar wel goedkoop je kunt er niet pinnen op langkawi dan weer wel maar daar geen belasting ook wel prettig inmiddels zijn jullie er denk ik en wacht weer op de verhalen.
fijne reis verder.